Veelgestelde vragen
1 BESTELLEN
1.1 Hoe kan ik een product toevoegen aan mijn winkelwagen?

Door u cursus te plaatsen op een willekeurig product, heeft u de mogelijkheid deze toe te voegen aan uw winkelwagen. Uw winkelwagen is te vinden rechtsboven de pagina. 

 

1.2 Ik wil graag mijn producten afrekenen. Hoe doe ik dit?

U heeft producten toegevoegd aan uw winkelwagen en wilt deze afrekenen bij de kassa.

  • U klikt op uw winkelwagen.
  • Er verschijnt een venster met de actie "BESTELLEN". Door hierop te klikken verschijnt er een nieuwe pagina met als actie "Bestelling afronden".
  • Hier heeft u de gelegenheid de bestelling aan te passen of te verwijderen. Indien u akkoord bent klikt op "Bestelling afronden".
  • Wij zouden graag willen weten naar welk adres wij de bestelling moeten afsturen. Hier kunt u afrekenen als gast zodat de gegevens na het ontvangen van de bestelling worden verwijderd, of u kunt zich registreren zodat wij de gegevens kunnen bewaren voor als u weer bij ons komt winkelen. Bent u al geregistreerd? Dan kunt u inloggen met de gegevens die bij ons bekend zijn.
  • Een nieuwe pagina verschijnt waar u de gelegenheid heeft u gegevens in te vullen zodat wij de bestelling naar de juiste adres kunnen afsturen. Eenmaal ingevuld klik op "Volgende stap".
  • Er verschijnt een nieuwe venster waarbij u kunt kiezen voor een verzendmethode. Bij ons is er momenteel spraken van een verzendmethode te noemen PostNL. Klik op "Volgende stap".
  • U bent terecht gekomen op de pagina betaalmethode. Hier heeft u de keuze om te betalen middels iDEAL of Paypal. Klik op een van deze betaalmethode en klik op "Volgende stap".
  • U krijgt van ons de gelegenheid om u zich te abonneren voor onze nieuwsbrief zodat u altijd op de hoogte blijft van het nieuws rondom e-goods.nl. Daarnaast kunt u er ook voor kiezen de algemene voorwaarden erop na te lezen en de disclaimer. Heeft u nog opmerkingen? Deze kunt u gerust achterlaten. Eenmaal akkoord? Klik op "Kopen".
  • U wordt meegenomen naar de betaalprovider waar u de gelegenheid krijgt de gekozen betalling te verrichten. Volg de stappen van de betaalprovider om de betaling af te ronden.

U heeft de betaling verricht en bestelling geplaatst! Gefeliciteerd met uw aankoop!

 

1.3 Ik heb de betaling verricht. Wat kan ik nu verwachten?

U ontvangt van ons binnen enkele minuten een orderbevestiging met daarin de factuurnummer van de bestelling. We gaan nu aan de gang met het verwerken van u bestelling.

Zodra wij de betaling van u bestelling hebben verwerkt zullen we de bestelling voor u klaar maken en zo snel mogelijk aan u verzenden. Hier krijgt u bericht over. Afhankelijk van u type bestelling streven wij ernaar de volgende werkdag u bestelling te leveren.

 

 

 

2 BETAALMETHODE
2.1 Welke betaalmethode hanteren jullie?

U kunt op drie veilige methoden bij ons betalen zoals iDEAL, PayPal en Bankoverschrijving (achteraf). 

Hieronder zullen wij in het kort beschrijven wat deze betaalmethoden inhouden.

 

2.2 iDEAL

iDEAL is binnen Nederland een van de bekenste betrouwbare betaalmethode.

Na akkoord te zijn gegaan met de betaling komt u terecht bij de online omgeving van u eigen bank. De gegevens van de bestelling worden automatisch overgenomen door iDEAL. Na het bevestigen kunt u de factuur betalen vanaf de eigen bankrekening. De betaling wordt direct verwerkt bij e-goods. Betaling via iDeal is gratis.

 

2.3 PayPal

Op onze betaalmethode pagina kunt u kiezen voor PayPal. Bij het accepteren van de bestelling wordt u doorgestuurd naar PayPal. Na inloggen betaald u door te bevestigen. Er kan betaald worden met een PayPal saldo of een gekoppelde creditcard of bankrekening. Let op: de betaling wordt niet meteen bij ons verwerkt omdat het eerst van u rekening geïncasseerd dient te worden. Hierdoor geldt er een langere verwerkingstijd. Betalen met PayPal is gratis

 

2.4 Bankoverschrijving (achteraf)

Zodra de bestelling bij ons is geplaatst zullen wij de producten versturen. Met een bankoverschrijving heeft u 14 dagen de tijd om handmatig de betaling te verrichten.

Om de betaling te verrichten ontvangt u van ons per mail de betaalgegevens. U dienst naast ons rekeningnummer ook een betaalkenmerk op te geven. Na de overboeking duurt het gemiddeld 2 werkdagen totdat wij het geld op onze bankrekening hebben ontvangen. Na ontvangst is de betaling gegarandeerd en kan deze niet meer worden teruggedraaid door u.

 

 

 

3 VERZENDEN
3.1 Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen onder de €20,- rekenen wij verzendkosten. Deze verzendkosten bedragen €5,95 per bestelling. Kiest u ervoor een order te plaatsen van meer dan €20,- dan rekenen wij GEEN verzendkosten.

 

3.2 Wat van welke vervoerder maken jullie gebruik om pakketten te versturen?

Wij maken gebruik van PostNL. PostNL investeert in de technologie en infrastructuur die nodig is om de groeiende e-commerce markt te kunnen bedienen. In 2017 openden ze in Nieuwegein het 19e pakkettensorteercentrum, hun grootste en meest duurzame in Nederland. Daarnaast investeren ze in schonere voertuigen en efficiëntere routes. Een strategie dat aansluit op die van e-goods.nl.

 

3.3 Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Normaal gesproken worden bestellingen op werkdagen die op voorraad liggen de eerst volgende werkdag verwerkt en verzonden, maar dit kan soms langer duren. (NB: zaterdag en zondag zijn geen werkdagen!). Is er vanaf het moment dat u de bestelling hebt geplaatst minder dan en week verstreken, geef ons dan nog een paar dagen om uw artikel(en) in te pakken. Zijn er vanaf het moment dat u de bestelling hebt geplaatst meer dan zeven dagen verstreken en hebt u geen verzendbericht ontvangen, stuur ons dan een bericht via de link in My Account op e-goods.nl. Dit is de efficiëntste manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die u via My Account stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van uw account. Natuurlijk kunt u ons ook altijd bellen als u daar de voorkeur aan geeft!

 

3.4 Krijg ik een track & trace nummer?

Binnen 48 uur zenden wij u per e-mail uw Track & Trade-code (TTC). NB: Als uw bestelling als bulkpost is verwerkt, ontvangt u GEEN Track & Trace-code (TTC).

Hebt u uw TTC niet binnen 48 uur ontvangen of hebt u uw bestelling (indien deze als bulkpost is verzonden) niet binnen drie tot vijf werkdagen na ontvangst van dit verzendbericht ontvangen, stuur ons dan een bericht via de link in My Account op e-goods.nl. Dit is de efficiëntste manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die u via My Account stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van uw account. Natuurlijk kunt u ons ook altijd bellen als u daar de voorkeur aan geeft!

 

 

4 RETOUREN
4.1 Mijn product is incompleet

Is je product of bestelling incompleet geleverd? Dat is uiteraard erg vervelend, maar we lossen het zo snel mogelijk voor je op. We vragen je dan wel om direct bij ontvangst of uiterlijk binnen 48 uur contact op te nemen om de schade te melden, en het product in de tussentijd niet in gebruik te nemen.

 

4.2 Mijn product werkt niet naar behoren.

Is je product defect geleverd? Dat is uiteraard erg vervelend, maar we lossen het zo snel mogelijk voor je op. We vragen je dan wel om direct bij ontvangst of uiterlijk binnen 48 uur contact op te nemen om de schade te melden, en het product in de tussentijd niet in gebruik te nemen. Ook het zelf proberen een product te repareren raden we af. Mocht dit toch niet lukken dan kan het namelijk zo zijn dat hierdoor de garantie vervalt.

 

4.3 Wat is de status van mijn retour?

Als je een retour naar ons opstuurt krijg je van onze per e-mail bericht als het pakket is ontvangen. Als je een product via briefpost terugstuurt moet je rekening houden met 1-3 werkdagen verzendtijd bij PostNL. Een zending met track en trace is doorgaans eerder bij ons retour. Zodra je pakket binnen is nemen we deze binnen maximaal 2 werkdagen in behandeling.

Zodra je retour in behandeling is genomen zal deze direct verwerkt worden. Bij een ruil maken we direct een nieuwe bestelling aan, en bij een retour storten we direct het aankoopbedrag terug. Je hoeft dus nooit lang te wachten als je een product naar ons terug stuurt.

 

4.4 Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Wil je een product retourneren en het aankoopbedrag terug ontvangen? Meld je retour dan binnen 30 dagen na de dag van ontvangst bij ons aan.

  • Je stuurt het pakket op eigen kosten naar ons retouradres.
  • Wij betalen uiterlijk binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de retour hebt aangemeld, terug op dezelfde manier waarmee je betaald had.
  • Wij wachten met terugbetalen tot de retourzending is ontvangen, of je kunt aantonen deze verzonden te hebben.

 

4.5 Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

Er geldt een bedenktermijn van 30 dagen. Binnen 30 dagen na ontvangst kunnen de producten worden geretourneerd of u kunt melden dat u van de koop af wilt zien. U heeft in het geval van voorafgaande melding vervolgens nog 30 dagen om de producten terug te sturen. Tijdens de bedenktijd dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U dient het product slechts in die mate uit te pakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. U mag het product niet gebruiken. Indien u gebrukt maakt van u bedenktermijn, dient u het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan e-goods.nl te retourneren. Voor meer informatie, zie de pagina; verzenden en retourneren

 

 

5 KLACHTEN
5.1 Waar kan ik een klacht indienen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Stuurt u toch liever een mail? Dit mag u richten aan info@e-goods.nl. Uiteraard kunnen wij u ook telefonisch te woord te staan. Wij zijn te bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 18:00 op 085 - 877 050 1.

 

5.2 Ik ben het niet eens met de oplossing.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

5.3 Binnen welk termijn krijg ik antwoord op mijn klacht?

U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.

 

Neem contact op
* Verplichte velden